»Grafo-motorične spretnosti izginjajo, pogosto lahko slišimo argument – ah, učenci danes ne berejo več tako radi, pišejo pa tudi ne. Skrb vzbujajoče je, da smo že resno na pol poti, da se bo v šolah nehalo brati in pisati.«
»Dejstvo je, da tudi učni načrti v slovenskih šolah predpostavljajo razvoj digitalnih kompetenc. Ni pa čisto jasno, v kolikšni meri jih uresničujemo.«
»Naj posebej poudarim, da se nobena od navedenih sposobnosti, spretnosti otrok ne razvija šele zadnje leto pred vstopom v šolo, temveč v celotnem predšolskem obdobju.«
»Uspešen prehod v bolj zelen svet bo odvisen od razvoja zelenih znanj in spretnosti prebivalstva.«
»Brez šol si ne bi mogli predstavljati razvoja naše manjšine.«
»Cilj je do leta 2028 vsaj 80 odstotkov odraslih opremiti z vsaj osnovnimi digitalnimi spretnostmi in znanjem.«
»Fake News. Digitalne platforme del razvoja, zato moramo zagotoviti, da se ne zlorabljajo za destabilizacijo naše demokracije.«
»Krepitev spretnosti je ključna za premagovanje krize, gospodarsko okrevanje in nadaljnji razvoj. Ustvariti moramo bolj odporno in ambiciozno Evropo.«
»Precej enotno smo ugotovili, da na več področjih manjka ta strateški in vizionarski pogled na razvoj, na digitalno preobrazbo v Sloveniji.«
»Težava je, če imaš torej en oddelek v karanteni, tisti, ki so v šoli, lahko pišejo test, tisti, ki so doma, ga ne morejo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju